Πρόβλημα με τον χαρακτηρισμό και τα ονόματα
5 posters
Page 1 of 1
Πρόβλημα με τον χαρακτηρισμό και τα ονόματα
Παιδιά (λέω παιδιά διότι απευθύνομαι στους παίχτες) θέλω να ζητήσω την γνώμη σας για το εξής θέμα. Πως θα σας φαινόταν όταν δημιουργούμε να αναφέρουμε (έστω και σε παράθεση ή παρένθεση) το ακριβές όνομα αυτού. Ας το ονομάζουμε όπως θέλουμε, ας του δίνουμε ότι χαρακτηριστικά θέλουμε αλλά να λέμε τι είναι και τι ακριβώς κάνει. Εγώ ακόμα και τώρα δεν έχω καταλάβει και δεν έχει γίνει ξεκάθαρο από τον δημιουργό του αν τα πρώην Black tears και νυν Dark chocolate είναι κάποιο είδος σοκολάτας, πετρελαίου ή κάτι άλλο. Εκτός και αν απλά λέμε δημιουργώ ποτάμι αλλά το τι τρέχει εκεί μέσα είναι άγνωστο για τους θεούς και το γνωρίζουν μόνο οι admin. Όπως επίσης θεωρώ δεδομένο οτι το ''χιόνι'' της Avie είναι μορφή παγωμένου νερού, του γνωστού νερού H2O ως κοινή λογική και αντιστοιχία με τη λέξη χιόνι. Αν πάλι δε θέλετε πείτε το μου για να ξέρω και γω πως θα παίζω. Φυσικά ας μας πουν και οι Admin αν ισχύει κάτι άλλο.
Nazil- Posts : 405
Join date : 2017-04-19
Re: Πρόβλημα με τον χαρακτηρισμό και τα ονόματα
Δεν ξέρω κατά ποσο είμαι fan του να του δίνουμε τα χαρακτηριστικά του τι είναι και τι κάνει κάτι που δημιουργούμε. Ισα ισα, θα προτιμούσα να αφήναμε εντελώς τα χαρακτηριστικά. Κατεμέ, το μυστήριο προσφέρει ευκαιρία για roleplay.
Από την άλλη, καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς με τα Black Tears. "μαύρο παχύρρευστο υγρό" δεν μου φέρνει την εικόνα σοκολάτας στο μυαλό αλλα όπως είπα και πιο πάνω, αυτό προσφέρει μια ευκαιρία για roleplay.
Η γνώμη μου είναι - όσο δημιουργούμε κάτι το οποιο υπάρχει στο κόσμο μας p.x χιόνι, ας το γράφουμε έτσι, και κρατάμε την έννοια της λέξης που όλοι ξέρουμε.
Εάν δημιουργούμε κάτι καινούργιο, εας το προσπαθούμε να του δίνουμε μια χαρακτηριστική ονομασία και να αφήνουμε τα περιτέρω στο παιχνίδι, στις αλληλεπιδράσεις των θεών in-game.
Τι λέτε?
Από την άλλη, καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς με τα Black Tears. "μαύρο παχύρρευστο υγρό" δεν μου φέρνει την εικόνα σοκολάτας στο μυαλό αλλα όπως είπα και πιο πάνω, αυτό προσφέρει μια ευκαιρία για roleplay.
Η γνώμη μου είναι - όσο δημιουργούμε κάτι το οποιο υπάρχει στο κόσμο μας p.x χιόνι, ας το γράφουμε έτσι, και κρατάμε την έννοια της λέξης που όλοι ξέρουμε.
Εάν δημιουργούμε κάτι καινούργιο, εας το προσπαθούμε να του δίνουμε μια χαρακτηριστική ονομασία και να αφήνουμε τα περιτέρω στο παιχνίδι, στις αλληλεπιδράσεις των θεών in-game.
Τι λέτε?
Eothar- Posts : 178
Join date : 2017-04-14
Re: Πρόβλημα με τον χαρακτηρισμό και τα ονόματα
Νομίζω ότι και τα δύο κομμάτια είναι μέρος του παιχνιδιού. Καλό θα ήταν να τα ισορροπήσουμε λίγο. Όταν φτιάχνουμε κάτι γνωστό στον κόσμο μας, να το λέμε με το όνομά του. Όταν δημιουργούμε κάτι από τη φαντασία μας να δήνουμε τις βασικές του ιδιότητες, τουλάχιστον στους moderators για να μπορούν να απαντήσουν σε ερωτήσεις παικτών αν ο εκάστοτε θεος θέλει να κρατήσει τη σιωπή του.
Blind Gambit- Griniaris tou Forum
- Posts : 322
Join date : 2017-04-19
Location : Dome of Bets
Re: Πρόβλημα με τον χαρακτηρισμό και τα ονόματα
Το να μένει μυστικό κάτι που φτιάχνουμε είναι ανούσιο. Σαν θεοί που είμαστε θεωρητικά με το να πάμε κοντά σε κάτι και να το περιεργαστούμε θα μπορέσουμε να καταλάβουμε τι είναι! Οπότε ποιο το νόημα να κάνουμε rp και να λέμε "Πάω στο ποτάμι, βουτάω το δάχτυλο μου μέσα και προσπαθώ να καταλάβω τι είναι αυτό" και εκεί να περιμένουμε ο άλλος να μας απαντήσει σε έναν έναν που ρωτάει με pm? ή θα φτάνει να ρωτήσει ένας μόνο και να απαντήσει στο κανονικό thread και να το δούμε όλοι?
Έχω καταλάβει πως σαν θεοί έχουμε απεριόριστες δυνάμεις έξω απο το κανονικό gameplay! Φτιάχνουμε ότι θέλουμε και το δίνουμε μεταξύ μας, πετάμε κεραυνούς φωτίες σκοτάδι, ότι φανταστούμε! Οπότε το να μπορέσουμε να αναγνωρίσουμε μία δημιουργία κάποιου άλλου θεού δεν θα αποτελούσε πρόβλημα.
Οπότε είμαι υπέρ του αν φτιάχνουμε κάτι με άλλο όνομα να δίνουμε και το τι ακριβώς είναι! Στην περιγραφή ας το κάνουμε όσο μυστήριο θέλουμε αλλά σε μία παρενθεσούλα να γράφουμε το τί είναι.
Έτσι θα μπορέσει να υπάρξει και το rp! Αυτό που περιγράφει θα είναι αυτό που βλέπουμε και μεσα στην παρένθεση θα είναι αυτό που θα μαθαίναμε αν το ψάχναμε. Ετσι δεν είναι υποχρεωμένοι και όλοι να το "παίξουν" το κομμάτι με rp αν δεν θέλουν.
ps ξαναδιάβασα το κείμενο μου και είχε πολύ σοβαρό τόνο... οπότε βάζω και αυτό ( ) για να καταλάβετε οτι απλά κάνω μία πρόταση!
Έχω καταλάβει πως σαν θεοί έχουμε απεριόριστες δυνάμεις έξω απο το κανονικό gameplay! Φτιάχνουμε ότι θέλουμε και το δίνουμε μεταξύ μας, πετάμε κεραυνούς φωτίες σκοτάδι, ότι φανταστούμε! Οπότε το να μπορέσουμε να αναγνωρίσουμε μία δημιουργία κάποιου άλλου θεού δεν θα αποτελούσε πρόβλημα.
Οπότε είμαι υπέρ του αν φτιάχνουμε κάτι με άλλο όνομα να δίνουμε και το τι ακριβώς είναι! Στην περιγραφή ας το κάνουμε όσο μυστήριο θέλουμε αλλά σε μία παρενθεσούλα να γράφουμε το τί είναι.
Έτσι θα μπορέσει να υπάρξει και το rp! Αυτό που περιγράφει θα είναι αυτό που βλέπουμε και μεσα στην παρένθεση θα είναι αυτό που θα μαθαίναμε αν το ψάχναμε. Ετσι δεν είναι υποχρεωμένοι και όλοι να το "παίξουν" το κομμάτι με rp αν δεν θέλουν.
ps ξαναδιάβασα το κείμενο μου και είχε πολύ σοβαρό τόνο... οπότε βάζω και αυτό ( ) για να καταλάβετε οτι απλά κάνω μία πρόταση!
Ryūjin- Cartographer
- Posts : 253
Join date : 2017-04-18
Re: Πρόβλημα με τον χαρακτηρισμό και τα ονόματα
Θα συμφωνήσω με Eothar και Blind Gambit. Τα γνωστά γνωστά και τα νέα δημιουργήματα να ερευνώνται απο αυτούς που θα ενδιαφερθούν.
Zestia- Grammar Nazi
- Posts : 1057
Join date : 2017-04-18
Page 1 of 1
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|